ملک الشعرا بهار میگوید :
ملک الشعرا بهار میگوید :
بود آیا که دگر بار به شیراز رسم
بار دیگر بمراد دل خود باز رسم
هست راز ازلی در دل شیراز نهان
خرم آنروز که کس بر سر آن راز رسد
برسر مرقد سعدی که مقام سعداست
بسته دست ادب و جبهه قدمساز رسم
همت از تریت حافط طلبم وز مددش
مست و مستانه بخلوتگه اعزاز رسم
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت توسط Ghazal&Asal
|
سلام.من(غزل)وخواهرم عسل اهل شیراز هستیم و سعی میکنیم مطالبی رو راجع به شهر و استانمون اینجا قرار بدیم تا بتونیم در شناساندن اون مفید باشیم